GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK- GYIK
1. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?
Mivel minden termékünk raktáron van, a rendelés leadásától számítva 1-3 munkanap a szállítási idő.
Általában a délig beérkezett rendeléseket már másnapra tudjuk küldeni.
2. Van lehetőség személyes átvételre?
Igen, van lehetőség személyes átvételre is (ingyenes). A megrendelésedet hétfőtől- péntekig 8.30-tól 16.00 óráig átveheted Kunszentmárton, Hunyadi u. 8 szám alatt
3. Nem lett jó a ruha, tudok cserélni?
Igen, természetesen ki tudjuk cserélni a terméket. Erre az átvételtől számítva 14 naptári nap áll rendelkezésre.
Ide kattintva minden információt megtalálsz <<<<<<
4. Visszaküldhetem a termék(ek)et?
Igen, minden termékünkre 14(naptári) napos visszavásárlási garanciát vállalunk.
Ide kattintva minden információt megtalálsz <<<<<<
5. Mennyibe kerül a szállítás? GLS
Házhozszállítás utánvéttel: 1990 Ft. GLS Csomagautomata, Csomagpont Előre utalással vagy online bankkártyás fizetéssel 1190 Ft, utánvéttel 1690 Ft.
Ingyenes szállítást is biztosítunk 30000 Ft feletti vásárlás esetén.
Termékcsere 1990 Ft. (GLS Futárszolgálat)
MPL
Automta, Csomagpont 990 Ft online bankártyás fizetéssel és előreutalással. MPL házhozszállítás 1990 Ft online bankártyás fizetéssel és előreutalással.
Ingyenes szállítást is biztosítunk 30000 Ft feletti vásárlás esetén.
Utaláshoz szükséges infórmáció: Előre utalás esetén Önnek a termék(ek)vételárát és a szállítási díjat (ha tartalmaz) át kell utalni a számlánkra. Ezután a legrövidebb határdőn belül feladjuk Önnek a csomagot. Továbbiakban már semmilyen fizetési kötelezettsége nincs. OTP számlaszám: 11745042-25880658 Kérjük, hogy az átutaláskor a közlemény rovatba adja meg a visszaigazoláskor kapott rendelés azonosítót. Kedvezményezett: Divatshoppp webáruház. Az utalásra minden esetben három munkanapot várunk!
Az utaláshoz szükséges infókat a visszaigazoló e-mail minden esetben tartalmazza.
6. Később szeretném megkapni a rendelésem, van rá lehetőség?
Az utánvétes rendeléseket 3 munkanapig tudjuk tartani. Ha ez így megfelel neked, akkor a megjegyzés rovatba írd bele, hogy melyik napra kéred a szállítást.
Ennél későbbi időpontra történő kiszállítást csak előre utalás esetén tudunk biztosítani.
7. Nem tudom a megadott időpontban átvenni a csomagom, mi a teendőm?
A kiszállítás napján kapott SMS- ben megtalálod a futár telefonszámát, vedd fel vele a kapcsolatot és egyeztess vele egy új időpontot.
8. Mi történik, ha nem veszem át a rendelésem?
Amennyiben nem veszed át a rendelésed, a továbbiakban nem fogunk utánvétes rendelést küldeni Neked! Kizárólag, csak bankártyás fizetés és előre utalás esetén fogjuk feladni a csomagod.
9. Nem tudok méretet választani, mit csináljak?
Termékeink nagy része méret nélküli, ezért nem kell méretet választani. A képek alatt minden esetben található egy mérettáblázat, ezt mindenképpen ellenőrizd le, mielőtt megrendeled a ruhát. Az első szám a ruha kiterített állapotában mért mérete, a második szám pedig az enyhén nyújtott állapotban mért méret. Fontos! :A ruhákból csak egy-egy darab kerül lemérésre, ezért pár centi eltérés előfordulhat a lemért centis adatokban. Ezért reklamációt nem tudunk elfogadni!
10. Szeretnék még másik terméket is, de már elküldtem a rendelést, mit tehetek?
Vedd fel velünk a kapcsolatot munkaidőben a 06-70-539-13-09- es telefonszámon vagy írj e- mailt az info@divatshoppp.hu e-mail címre és ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak a csomagot, akkor bele tudjuk tenni a rendelésedbe a választott terméket.
11. Nem kaptam visszaigazoló e- mailt, mi lehet a gond?
Előfordulhat, hogy véletlenül elírtad az e- mail címed és ezért nem érkezhetett meg a visszaigazolás, de az is lehet, hogy nem érkezett meg hozzánk a rendelésed. Ha nem kaptál visszaigazolást, akkor vedd fel velünk minél gyorsabban a kapcsolatot, hogy meg tudjuk nézni, hogy mi lehet a probléma és tudjunk segíteni.
12. Meggondoltam magam, szeretném töröltetni a rendelést. Mit tehetek?
Kérünk, hogy időben jelezd ezt felénk elérhetőségeink bármelyikén, hogy tudjuk törölni a rendelésed. (11-12 óráig) Ha már a futárszolgálatnál van a csomagod, sajnos már nem tudjuk törölni. Ebben az esetben vedd át a csomagot és küldd vissza hozzánk (mellékelve egy bankszámlaszámot), ahová visszautalhatjuk a rendelés összegét.
13. Hibás terméket kaptam, mit tehetek?
Tájékoztatunk, hogy minden egyes ruhát átnézünk kiküldés előtt, amiről videó felvétel készül. Ennek ellenére természetesen előfordulhat, hogy valamilyen hiba elkerüli a figyelmünket.
Ha úgy látod, hogy hibás terméket kaptál, minél hamarabb keress bennünket elérhetőségünk egyikén. (Telefon, e-mail vagy messeger.)
Minden esetben képet kérünk a hibáról! Amikor megérkezik a fénykép, akkor visszanézük a csomagolásról történt felvételt és rövid határidőn belül válaszolunk. Ha valóban hibás terméket küldtük volna, biztosíthatunk, hogy számodra a legkedvezőbb megoldást kínáljuk Neked.
14. A mai napon megkaptam a számlát, viszont a rendelésem még meg sem érkezett és egyébként is én utánvéttel adtam le a rendelésem!
Miért van ez?
Kedves megrendelőnk!
Az elektronikus számlát már azon a napon kiállítjuk és kiküldjük Önnek, amikor a csomagját átadjuk a futárszolgálatnak. Ha Ön utánvéttel rendelt, természetesen fizetni csak a csomag kiszállításakor, átvételénél kell.
15. A futárszolgálattal kapcsolatban:
Szerződött partnerei vagyunk a GLS futárszolgálatnak. A GLS saját időbeosztás alapján dolgozik, amibe nekünk beleszólásunk sajnos nincs!
A különböző megjegyzéseket (például, hogy délutáni szállítást kérek, stb.) természetesen mi fel fogjuk tűntetni a megjegyzésben a csomagcímkén, de nem biztos, hogy ezt a GLS figyelembe fogja venni, ezért az a legjobb, ha szállítás reggelén kapott sms-ben lévő telefonszámot felhívja és jelzi a kérését a futárnak. Minden bizonnyal figyelembe veszi kérését és meg is próbálja teljesíteni.
16. Válaszaink az üzenetekre: Mindenkinek válaszolunk az általunk megadott elérhertőségeken (messenger, e-mail, stb) feltett kérdésekre és üzenetekre, de ezt csak kizárólag hétköznap tesszük, mivel a hétvégét mi is a családdal töltjük és egy kicsit nekünk is pihennünk kell! Megértéseteket köszönjük!
17. Hűségprogram: A regisztrált felhasználók hűségpontokat gyűjthetnek és ezeket a pontokat későbbi vásárláskor beválthatják. 1 gyűjtött pont 1 Ft-ot ér. A gyűjtött pontok kerekítve vannak, tehát nincs például fél pont. A szállítási díjak után nem jár pont és a szállítási díjhoz nem használható fel gyűjtött pont. A gyűjtött pontok kuponként használhatóak fel, így egyszerre más kuponnal nem kombinálható a pontok levásárlása. A vásárló az adott termék után járó hűségpontot a termék adatlapon tekintheti meg. A vásárláskor felhasználni kívánt pontok számát a vásárló szabadon megadhatja (nem kötelező az összes pontot felhasználnia). A rendelkezésre álló hűségpontokról a vásárló a belépést, bejelentkezést követően, a bejelentkezés doboz Hűségprogram menüpontjában tájékozódhat. (Lábléc)
18. GLS csomagpont, Csomagutomata: Utalás, bankkártyás fizetés.
Kedves megrendelőnk! Csomagpontra való rendelés esetén kérjük, hogy körültekintően járjon el a kiválasztott csomagpont címének kiválasztásánál. A hibásan kiválasztott, megadott csomagpontért webáruházunkat semmilyen anyagi felelőség nem terheli. A visszaigazoló e-mailben minden esetben ellenőrizze le, hogy valóban oda szeretné kérni a csomagot, amit a rendelésében kiválasztott. A csomagpontról sajnos nem lehetséges az átirányítás semmilyen másik címre. A tévesen megadott címek esetében a GLS hozzánk fogja visszahozni a megrendelését. Abban az esetben, ha már nem kérné az előre kifizetett rendelését, akkor a visszaszállítás költséget levonjuk a visszautalás árából. Újbóli küldés esetén Önnek a visszaszállítás díját el kell utalnia a számlánkra. Megértésüket köszönjük.
GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesíti Önt, amikor megérkezett a csomag a kiválasztott GLS CsomagPontba. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül veheti át a kapott csomagszámmal.
A GLS csomagautomatába feladott csomagot 1 munkanapon belül kézbesítjük a rendelésben választott automatába. Ezzel a szállítási lehetőséggel rendelését az Ön által választott GLS csomagautomatába szállítjuk, így Ön döntheti el, hogy mikor és hol szeretné rendelését átvenni. Rendelését a csomag megérkezéséről szóló érkezését követően, az érintett bevásárlóközpont nyitva tartási idejében van lehetősége átvenni az automatából! A saját tároló nyitásához nincs másra szüksége, csak a megrendelés után kapott egyedi SMS nyitókódra. A GLS automatába érkezett csomag átvételére legfeljebb 3 nap áll rendelkezésre!
19. Harisnyák: Harisnyát kizárólag ki nem bontott csomagolásban van lehetősége visszaküldeni, illetve cserélni mivel ez higéniai termék! így biztosítva azt, hogy Önnek sem küldhessünk ki olyat, melyet más már felpróbált. A kibontott állapotban visszaküldött harisnyákat sem cserélni, sem annak árát visszautalni nem tudjuk! A termék továbbra is az Ön tulajdonát képezi, amit webáruházunk címén átvehet, vagy következő rendelésébe (kérjük, hogy jelezze, hogy tegyük bele a csomagba) beletesszünk és ezáltal visszakerül Önhöz.
Szuper minden, amit eddig tapasztaltam! ☺️ Hétvégén rendeltem két terméket, és kedden már fel is tudtam venni az egyiket az esti programomra! Húú n...
...
Nagyon gyorsan meg érkezett a csomag, azt kaptam amit kínáltak a méret a ruha anya jó. Bárkinek ajánlom.
Köszönöm a felsőket. Nagyon meg vagyok elégedve a ruha minőségével és a gyors szállítással!
Gyors, pontos, megbízható a Divatshoppp. Minden ruha pont olyan, mint a képen. Anyaguk, szabásuk kényelmes, kivàló!!
Az árú méret arányos. A kiszállítás gyors, pontos.
Kedves Fanni! Megkaptam a pulcsikat, sőt fel is próbáltam öket. Nagyon tetszik mind olyan mint a képen finom az anyaga ,nagyon jól állnak. A mér...
Minden korrekt!
Méret, szállítás, minőség
A megrendelt ruha nagyon gyorsan megérkezett. A méretezésnek megfelelő volt , s pont olyan mint a képeken.
Köszönöm szépen!
Nagyon elégedett vagyok . A termék olyan amilyennek elképzeltem, nagyon jól áll.Köszönöm. Eszter
Nagyon szép és finom anyag
Mindennel meg vagyok elégedve.